All is about you.

Ja, då sitter man i skolan.. ännu en dag med kavajen. Hade samtal med Gisela, vi håller på att göra ett litet "program" hur jag ska klara mina ämnen. Jag tror på mig själv att jag klarar det. Eller jag måste tro det. Annars kommer jag gå under. Studentfesten är jag lite orolig för, ingenting blir gjort. Mamma skulle ringa till Sockenstugan i måndes, men hon har inte gjort det... Jag hoppas jag får en plats. Annars får vi ha det där hemma, men inte fan får det plats lite mer än 40st i vardagsrummet ! Det var knappt att 30st fick plats på min 20årsfest :P Nåja, det ordnar sig väl i slutändan. :)
Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0