Du är vacker.

Ja, skola idag.. inte så mycke som hände. jo, det där med nationellaprovet, men det blev uppskjutet till nästa vecka eller hur det nu var. Skumt alla fall.
Nu börjar det närma sig studenten och bulga :D My ska inte följa med, tycker det är så himla synd. Men så är det. :( Det är hela 8veckor tills vi åker till bulga :D Jag lääängtar! Mamma sa att hon kunde betala min handpenning, bara jag inte åkte med :P Hon är för rolig, jag ska dit. Så är det.

Finns inte mycke mer att skriva..

My blonde hair :D
image18

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jätte fin bild Bettis :) Tycker du passar mer o mer i blont hår hela tiden.

2008-04-15 @ 10:56:47
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0