jobb...

Jobb är så himla viktigt i detta samhälle vi har idag. Utan jobb, kan man inte överleva. Men det är också viktig att jobbet inte tar över ditt liv. Man ska trivas med sitt jobb, det är inte kul att gå till en plats fem dagar i veckan och tycka att det är jätte tråkigt. Då blir man deprimerad och sen får man lägga in sig på psyket.. hur roligt är det?

Jag försov mig idag.. Igen ! jag fattar inte det.. Vaknade två minuter i åtta, Tessan hade redan åkt och jag hade inte ens hört det. Ja, men jag fick ju springa upp och klä på mig snabbt , släppa ut hundarna och köra iväg.. kom bara lite för sent.. men det är en skam ändå. Det är inte kul att stressa iväg så där. ajja, nu har vi ju fede hålan. Så jag är i skolan och pluggar lite.. Vi ska ha nationella prov nästa vecka, och jag är inte klar med redovisningen. Jag tänkte skriva om hur jorden kom till.. eller hur allt uppstod, om Big bang och om Fjäderorm & Huracan. Vi har ett häfte med Sagor och Sanning som vi ska ta två texter ifrån. Blir säkert att jag gör färdigt det sent på söndag kväll.. Men bättre det än ingenting :) hi hi.

Pappa, blogga mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0