Lund med girlsen!

Praktiken gick bra idag. Lite segt var det, men jag överlevde :P
Direkt efter så körde vi till Lund. Marre, jag, Lotta och Tessan. Det var fan inte kul att köra INNE i lund klockan fem, fy fan. När vi kom till affären så tyckte jag att det var chanslöst, men när jag stod i provrummet och prövade för små klänningar, så kom nån av girlsen och gav mig en helt underbar klänning. Så fort jag fick på den så sa jag "Den ska jag ha" Och mycke riktigt, jag köpte den också :D Den satt som en smeck! Det är visserligen en tubtop klänning, men hitta en fin klänning med armar är chanslöst. Men jag tycker inte om tubtop. Men denna var fan speciell.. eller så var det speglen som skenade ;) he he..  Efter det så var jag sååå jävla pissnödig så vi var tvugna att gå till McDonalds, och när vi ändå var där så åt vi ;) Vi fick en gratis coca :P Men det var light, och den var sviiin äcklig !
Sen körde vi till Nova Lund.. öööh, hittade inget där förutom hårfärg.. Vi kom givetvis inte dit förrän kvart över sju, så det var ju lite stressigt.. Letade som dårar efter skor också, men hittade inga... "Walk away girls, walk away" :P ha ha!
Och nu ska jag fan gå lägga mig, för detta tog på krafterna..!
För det andra, så ... Jävla Fatherfucker !

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hittade ju inget inne i stan ;) hehe, gjorde alla mina köp på Nova!

2008-04-25 @ 21:17:36
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0