Nationellaprov.

Usch, när jag var klar så vågade jag knappt lämna in den.. Var nervös att den skulle vara hemsk, men precis när jag skulle gå ut så stoppade alf mig och sa att inledningen var superbra :P hi hi, så det var lyckat :D Men det betyder ju inte att innehålet var bra .. he he.. Och så hiiimla pinsamt ! Mitt i provet så kommer Dennis fram till mig och säger att saaben står och tjuter, helvete! larmet hade gått! lite pinsamt :P Men den bilen är störd. larmet går igång av ingeting.
Så vad händer nu? Jag funderar på att plugga lite till, har redan gjort klar ett arbete, så nu har jag ungefär 789 546 stycken kvar :P ha ha!

Glömde skriva att jag hade Världens konstigaste dröm! Herre gud ! Riktigt sjuk var den så man nästan skrattar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0