oma-mat

Ännu en dag på praktiken.. man får ju stå ut, imorron har vi fede håla mellan halv tio och halv ett, så då ska jag till skolan och plugga lite faktiskt. :)
När jag kom hem så körde jag o tessan till boan, satt i hamocken skit länge. Sen körde vi till Oma och åt :D Sååå gott med oma-mat :) Becka hade gjort en jätte god kladdkaka. Kanterna var dock lite hårda. :P "Har du en motorsåg till kladdkakan eller?" HAHAHA! Det var alla fall jätte mysigt attv vara där.
Imorron blir det praktik igen, sen är det hem om snabbt, duscha och äta, och sen bege sig till fucking Malmö och kolla på en pjäs, William Shakespeare "Stormen".. AAAAAAAAAAAH! Jag kommer vara död när jag kommer hem.
Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0