Polisen..

Ja, jag var hos polisen.. Jag skulle bara göra pass, så ta det lugnt :p ha ha! Och innan dess så var jag i skolan. När jag kom hem så slängde jag i lite färg i håret, kan ju inte vara blond på passet :S Dom på flygplatsen utomlands är väldigt petiga sa Lotta.. Sen körde vi in till Ystad. Jag skulle ju skriva min underskrift, fick säkert skriva den fem gånger innan det blev nåt så nära bra :P ha ha! Lite pinsamt.. Plus att jag ser skelögd ut på fotot :P ha ha!Och så mätte jag mig, jag är fan bara 1.68! Jag blev liiiite paff ! Jag har alltid trott att jag är 170 :P eller 169,5 :P Nåja, man krymper när man börjar bli gammal ;) ha ha! Så klart blev det en tripp till Mcdonalds, det är standard när man är i Ystad ;) he he.
Nu händer inte så mycke.. Tänkte gå lägga mig tidigt idag. Det kan behövas.

image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e såå fin i din nya hårfärg :D

2008-04-28 @ 20:37:50
Postat av: chanette

så det var bättre. du passar ej som blondin

2008-04-29 @ 21:52:48
URL: http://channe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0