Städa, städa :P

Har städat hela dagen! Började vid tolv tiden, och har egentligen inte slutat än :P Har verkligen storstädat mitt rum, jag har till o med tvättat gardinerna och dammsugat sängen ( det är inget fel att dammsuga sängen, tvärtom, det är väldigt bra, för då får man bort schmutset, hi hi ) och dammat och torkat golvet... Herre gud.. Då ska jag tillägga att jag somna inte förrän halv fem i morse och gick upp klockan elva. :) Snart ska jag baka tänkte jag.. det blir rågkransar.. Mums ! :)
Igår gick jag till en fest som Chanette var på. Han där var också där, jävla lögnare :P ha ha! Det sa jag också till honom! Han blev helt stum ;) Han insåg väl att han hade fel.. Men fan va han glodde på mig resten av tiden jag var där :P Nåja, sen mötte jag upp Marre och Tony, så körde vi till Ystad och lämnade av honom. Sen hände inte så mycke mer faktiskt ... "Vi hörs imorron, du har mitt nummer eller jag har ditt?"  HAHAHA! :D

Ärligt talat så är jag så himla trött på killar nu.. Jag skulle bara vilja spy på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0