va fan?

Idag har jag pluggat som fan.. Sex timmar, mer än vad jag har gjort i skolan EVER ! :P haha! Nej, skämt och sido. Jag är stolt över mig själv :) Fick mycke gjort, enligt mig .
Imorron är det praktik. och helg efter det.. Suck, ..
lämnade pengarna till Sanne i tisdes, men vi ska ge lite till. För det blev nåt fel i räkningen så vi ska betala 150kr till :P he he.. det var bra att det inte var typ 500kr :P
Dessutom har vi bokat ett ställe för min studentfest, och jag har skrivit inbjudningsbrev, så nu väntar jag på dom sista adresserna, så att jag kan skicka iväg dom :) Nästa helg blir det jakt efter studentklänning ,.!
Nu ska jag nanna.

Dagens visdomsord:
"Ät aldrig sushi på fyllan" citat av Carol


image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0