23.32

Förresten så var jag på bo ohlsson efter jobbet och köpte mig mjukisbyxor och hårfärg :) Ja, blonda slingor ska det bli. Om jag får tummarna ur röven och beställer en klipptid.. Jag får nog göra det nästa vecka :)

Ikväll har det varit lugnt, Tessan och Jocce kom ut med en kaka. Lite torr den var ;) ha ha! Men det gick att äta. Jag börja stamma så mycke så jag nästan spotta ut kakan . HAHAHAHA! :P

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Det blir jobb imorron ju, men dock inte förrän på eftermiddagen så jag ska ut och köra pappas fyrhjuling :D hi hi.


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha men det blir skitbra :D då kan vi göra en hel kollektion ;D haha

2008-08-16 @ 10:46:29
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0