American boy.

Tessan, du är för rolig som skickar milslånga kommentarer :P

Jag fick mitt paket idag :D *wiiie* Så klart passade inte byxorna (hade jag förväntat mig nåt annat?)  Men eftersom dom bara kostade 149kr så kan jag lika bra behålla dom tills jag har gått ner dom där extra kilona ;) That's never gonna happend, men man kan alltid önska . ha ha!

Åh, jag träffade ju min gamla gaylärare imorse :D Så glad jag blev, jag tycker verkligen om honom. Han är typ 40år, men ascool :D Han och jag får nog ta en fika en dag och snacka skit, jag tycker det behövs.

Nåja, det blir jobb imorron igen. Jag ska dra till Carol sen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Vadce det för storlek?O vad e det för byxor? o Framför allt vad e det för en dödum inställning du har? Klart att du ska gå ner i vikt... det e ju inte alls bra för din hälsa... du kommer att gå ner i vikt när du tar dig i kragen!!

2008-08-19 @ 18:07:32
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Men Bettan, skicka tillbaka byxorna.. jag kan visa dig hur man gör :) Brukar göra det ganska ofta. För jag hatar att betala för saker som jag ändå inte kan använda sen :)

2008-08-19 @ 20:05:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0