Ångest.


Nu när det börjar bli mörkare, så kommer min ångest fram. Det är ganska jobbigt, för man vill helst inte göra nånting. Man vill bara vara och tro att allt löser sig ändå. Men det gör det ju inte :/


Jag vill verkligen hitta ett annat jobb, jag står inte ut där jag är nu. Carol ringde innan och sa att jag ska jobba imorron. Seriöst, så backar jag för min chef. Han är inte alls rolig. Jag klarar verkligen inte resturangbraschen, jag är ingen sån stark person som klarar mycket, och den pressen. Jag får stå ut så länge jag orkar alla fall, jag måste ju ha pengarna. AAAH!

Dessutom måste jag beställa en klipptid nu. Jag har den blonda slingfärgen framför mig, och jag är så sugen! Men jag måste vänta tills jag har klippt mig.. :P

Jag gjorde en lista på vad jag ska inhandla och vad kalaset gick på... Närmare tiotusen kronor :P ha ha! Tur att det finns avetalningar här i världen :) Men det allra första jag ska inhandla får bli kameran. Jag hittade ju en rosa kamera, men sen vill jag ha minneskort och väska till den, och så helt plötsligt blev det dyrare så klart. Äsch, jag får kolla lite närmare på detta :) Men sen däremot, man kan ju unna sig något.
Jag får nog skaffa min en laptop när jag har fått nåt så nära fast jobb, som det ser ut nu så vet man aldrig hur jag jobbar, och hur länge till.

Ye, jag får väl gå lägga mig nu. Gutten nach!

Kommentarer
Postat av: Madde

usch ja resturang branshen är hård å tuff tyvärr.. hoppas du hittar nått du kommer trivas bättre med å inte kul när man har en störd chef som du verkar ha!

2008-08-17 @ 21:52:49
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hah, nej är han? aw, stackarn ;D fast det går nog över när han väl är i skolan :)

2008-08-17 @ 22:02:15
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Du menar inte att du ska börja med att handla på kredit????? Elelr avbetalning som du kallar det...Usch har du kolalt vad räntan är på o räknat ut vad det blir extra i månaden?? Snälla pauline var försiktig med sånt.. Vad anbelangar din korkade chef så får du nog stå ut ett tag till eller helt enkelt säga till honom rakt ut att han ska ge fan i att skrika o gorma på dig o att du faktiskt e jävligt nubörjare på den här typen av jobb o så skita i att han kanske sparkar dig o se till att göra ALLT för att få ett annat jobb så fort som möjligt... för helt ärligt så tycker jag att det börjar att gå till överdrift..Man får inte behandla andra människor hur som helst.. o e det nåt du inte fattar så får han ju förklara det för dig lugnt o fint.. Suck exakt så var Anetta på Sandras oxå så jag vet precis hur det känns.. men till slut så ignorerade jag henne men sen blev jag så trött på henne så jag sa upp mig.. Gör du nu som jag ber dig att göra?Skickar iväg till så många som möjligt?Även såna som kanske kan vara möjliga jobb?du behöver ju inte jobba på ett o samma ställe i hundra år,eller hur?Det ordnar sig.. och framför allt,det viktigaste av allt hur svårt det än må vara så spring inte o tyck synd om dig själv utan tänk positivt.. du ska kämpa dig igenom även detta..tänk så.. det hjälper kanske inte men det kommer att kännas lite bättre jag lovar.. har ju varit i samma sits som du e i nu... Kom igen nu du måste kämpa..!! du har inget val... Det löser sig ska du se om du bara gör ditt allra bästa o lite till...Jag hjälper dig så gott jag kan..tyvärr till ingen nytta denna gången men kanske nästa gång..Love ya´..Puss

2008-08-18 @ 18:43:05
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0