Belive in yourself.

Den senaste tiden har det varit mycke mobilfeber här på min blogg, och även mycke av vilken mobil jag ska ha. Förlåt om det har varit för mycke, men jag vill ju vara säker på min sak :) Och äntligen har jag bestämt mig ju..

Dessutom är det ett evigt tjat på min syster Therese som tjatar hela tiden om att jag ska skaffa mig ett bättre jobb. Ja, detta jobbet jag har nu är kanske inte världsbäst betalda jobbet, men fan, det är ett jobb ! Och jag får pengar, inte mycke.. Men jag kan betala min telefonräkning alla fall ! (Typ den enda utgift jag har i månaden) Och dessutom spara så jag kan köpa en ny fucking mobil :P

På tal om brödrost, jag gick in på Reimans idag och frågade vart min sista lön tog vägen. Så klart hade chefen igen aning, för det var inte hon som tog hand om det. Och hon som tog hand om det har semester och kommer inte tillbaka förrän på tisdag, så jag ska helt enkelt komma tillbaka då så kan jag snacka med henne.. Dryygt.

Nu ska jag gå och göra mig en macka . Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0