Börjar gå mot sängen.

Ja damer och herrar. Nu får jag tacka för mig idag. Ska röra mig mot sängen nu, och hoppas att där inte är några spindlar när jag ska ner och borsta tänderna :P Tänkte att jag skulle börja på en ny bok. Den förra jag läste blev jag klar med nu i veckan. Fan va seg jag var på att läsa den. Men det går i perioder att läsa. Ibland har man helt enkelt inte lust. Nu ska jag börja läsa en bok som heter Singel på nytt av Plum Sykes, det är även författaren till den enormt bra boken Bergdorfblondinerna.. det är trés bra ;) ha ha!
Go natt sötnosar, Ciao!


Kommentarer
Postat av: NIKKI

okeej, nja det är lite hemligt än så länge :)

2008-08-25 @ 09:00:48
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0