Can you hear me?

Jag tänkte ägna min dag åt bloggen. Sitta och skriva stup i kvarten och kanske hitta fler läsare. Jag har inte så många :/ Men jag uppskattar de som läser :D Tack så mycke !


Vad fick dig att blogga?
Egentligen var det min syster Lotta som lockade mig till att blogga. Jag tyckte det verkade vara en kul grej :) Dessutom har jag "bloggat" på Lunarstorm sen jag var 14år.

Hur bor du just nu?
Jag bor i en villa med mina föräldrar, lillebror och en massa hundar :) Men det är bara en tidsfråga innan jag hittar mitt eget, som jag förhoppningsvis gör snart .

Vad för musik lyssnar du på?
Nästan allt . Men RnB är det närmaste. Jag lyssnar på Elvis, Hårdrock, Pop osv. Det som faller mig i smaken helt enkelt .

Är du singel?
Ja, det är jag. Och har varit det i över ett halv år :P

Så det finns inget speciell just nu?
Inga kommenterer

Är du nöjd med hur du ser ut?
Ja, förutom att de där extra kilona kunde jag varit förutan. Jag skulle aldrig vilja skönsoperara mig. Jo! Ett undantag, och det skulle vara om jag fick hängiga bröst, skulle jag vilja lyfta upp dom, men jag skulle inte vilja göra dom större.

Tror du på Gud?
Jag tror på en övre makt. Men jag tror inte att där sitter en gubbe i himlen och håller reda på världen.

Din favorit drink?
Det måste ju vara Lennart och så klart Tequila Rose.

Vad är din dröm i livet?
Mycket bra fråga. Jag har så många drömmar, men min största är att bli kläddesigner, bli lika stor som Armani ;) Jag har inte kommit igång med att sy (jag gick kläderdesign gymnasiet), dels för att jag inte har en "syhörna".

När vill du stadga dig?
Alltså som jag och min syster Lotta prata om för någon vecka sen, jag kom fram till att jag inte vill skaffa barn förrän jag är 25år. Skaffa pojkvän kan man ju göra tidigare, jag är ju bara 20 . Men jag vill roa mig i 5år till alla fall :)

Om du fick träffa en person, död eller levande. Vem skulle det vara?
Elvis så klart :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kika gärna in i min blogg. Tips på ny sminkning varje dag. Alla tipsen hittar du samlade i sidokolumnen! :)

Kram Malin

2008-08-13 @ 16:43:44
URL: http://metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0