Den vill jag ha :D

Så gick jag och Tessan genom hela lilla mobilståndet på elgiganten :P Nästan, dom har inte så stort sortiment i Ystad faktiskt. Men jag hittade den mobilen jag ville ha :D Den kostade dock nästan 3500kr, så jag har bestämt mig för att köpa den via internet, för det blir så klart billigare.. Men jag måste vänta ett par veckor, så jag hinner få lite mer cash. Jag trodde verkligen att jag skulle få resten av min lön av Reimans denna månaden, för dom sa ju det. Men där har inte kommit nåna pengar ! Jävla sluggers.
Nu ska vi äta lite mackor och dricka te, det blir vår kvällsmat :) hi hi.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har oxå hittat en mobil jag vill ha :D Men det är den samsungen som har kommit ut efter den du vill ha!! Jag bara ska ha den asså! Ska beställa den ifrån comviq´s hemsida.. eller katshing för där va den oxå billig.. ska lägga in en bild så du får se den :D Sååå fin!

2008-08-28 @ 20:24:24
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0