Du är ett ha-begär.

HEMMA! Tänka sig att jag slutar klockan tre, men var inte hemma förrän halv fem . Inte klokt, ändå tar det bara en halv timme att åka tåg hem, men man ska vänta på tåget också ! Den gick ju inte förrän klockan fyra. Och jag kunde inte ta med min cykel, så jag fick cykla den till Carol och sen gå ner till stationen. Liiite drygt.

Jag tror att min chef inte tycker om mig. Ha ha! Han svor åt mig idag.. ja bakom ryggen, jag hörde honom!

Idag tänkte jag beställa en klipptid, men när jag sitter på tåget hem så ringer pappa mig och säger att bilmekanikern ska komma och fixa bilen. Hmm.. typiskt.. plus hur ska jag komma in till byn och handla mat nu då? Jag får ju givetvis vänta till han är klar. Vänta, har han ens kommit?

Nåja, vad händer nu?

Löning idag igen. Det blir den kameran ;) Wwwwiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, jag ska ju bara låna det.. han ska inte betala kläderna till mig ;) Jag betalar ju givetvis kläderna själv.. jag måste bara låna hans kort för mitt funkar inte ;) Det har jag ju gjort en gång tidigare när jag beställde ifrån utlandet.

2008-08-18 @ 17:15:58
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0