....

Jag vill inte jobba
Kan jag inte bara ta mitt pickpack och dra?
me like.

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag vill inte heller ...=/

2008-08-23 @ 14:58:37
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Joooo fly alla problem... tror nog att dem försvinner då....;) NOOOOOOOOOT!!!!!!!

Lilla gumman nu e det så att mår du så dåligt över att gå dit så gå inte dit... jag gjorde faktiskt så en gång... jag skulle jobba för andra gången på Välagården o fick tyvärr dags tjänst istället för en natt tjänst men ajg gick dit o jobbade i 2,5 vecka eller nåt... men jag vantrivdes jätte mycket med att jobba på dagen o med dem jag jobbade för det var bara gamla tanter o det kvittade vad jag än gjorde o hur jag än gjorde det så var det inte bra nog för dem... så ajg ringde till Chefen o sa att jag kommer inte mer för jag står inte ut med att dem aldrig är nöjda... jag hade sååå ont i magen varje gång jag skulle gå dit så jag var nästan rent gråt färdig innan... så jag säger bara mår du dåligt o har ont i magen eller nåt innan du ska gå till jobbet för att du blir illa behandlade så gå inte dit mer... Ta din lön o ditt pick o pack o dra därifrån.. sen sätter du eld i din egen röv o söker jobb utav bara fan!!! Puss haj!=)

2008-08-23 @ 22:54:52
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0