Full rulle

Ja herre gud..
Dagen började med jobb. Jävla ägg, inte fan sätter jag äggen i kylen när jag har skalat dom där hemma. Jag äter fan upp dom! Ha ha! :p Ovanpå allt så fick jag gå till jobbet, och sen till stationen när jag skulle hem. Snacka om att jag va trött. Plus att springa runder på jobbet. Jag trodde jag skulle dö.. Men däremot är jag aptrött nu.
När jag kom hem körde jag o mamma till Bo Ohlsson, där jag hittade ett par jeans och ett par skor. Så jag blev jätte nöjd :D Behöver ju verkligen det.
Sen var det bara hem och packa.. Just det, Tessan, Jocce, hans syster och hennes pojkvän skulle till Italien nu ikväll. Bara så där huxflux. Men sen blev det ändringar, så det blev Amsterdam istället. Så här sitter jag och passar deras hus och hundar. Det är ganska skönt att komma lite hemmaifrån. Plus att jag får låna deras bil, så jag kommer smidigare till jobbet. Behöver inte vara i stan en timme tidigare, när cykelresan tar en kvart.. Liiite drygt..
Nåja, nu ska jag gå och föna håret. Sen ska jag nanna :)
Go natt och Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0