Halleluja !

Jag är hemma ! Jag o Marre träffades ialla fall, men det blev dock ingen fika. Vi körde in till Ystad för att hämta hennes bakljus till bilen, sen körde vi ut till familjen Elgemark och drack kaffe. Tony skulle ju byta bakljusen till Marre :) Men så klart blev det jätte sent, och jag ska upp och jobba imorron. Jag hade ju inte bilen med mig, marre körde för mig. Så jag kunde ju inte ta mig hem. Ajja, det var trevligt i kylan :) Token Tony gick med bar överkropp. Herre Gud ! att han inte frös, nej då, varmblodig var han.
Marre och jag planerade alla fall att girlsen skulle ha middag med dricka nästa lördag, så jag får verkligen hoppas att jag inte jobbar :/ Jag saknar ju mina babes !
Nu ska jag sova. Jag är trés trött. Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0