Im shore.

Ännu en dag på jobbet. Kom lite försent, blev ingen hit precis.. kom bara tio minuter för sent. Men jag jobbade på flitigt :)
Sen blev det en runda i stan, gick in på Lis och prata lite med dom. Frågade om dom behövde lite mer folk, men nej då :/ Och jag gick in på Lindex och skulle hitta byxor (ja, jag är size Big . ha ha!) Men dom hade fan inga.. Jag o Lotta får köra till Nova Lund och hitta däristället :) Till min tröst gick jag in på H&m och köpte smink istället :D ha ha!
När jag kom hem var jag så himla trött, så jag la mig i sängen, och somnade.. Det var inte riktigt meningen, men jag hann bara sova i en timme som tur är. :)
Imorron blir det jobb igen alla fall.. Det är rätt frustrerande att man inte vet när man ska jobba.. :/ Men sånt är livet.
Nu ska jag göra mig iordning och bege mig till Crolas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0