Jobb..

Usch jag vill inte ! Men jag måste.. Kan jag bara inte ringa och säga att jag är sjuk, sen dra till Öja? :P Nej, vilken hemsk tanke. Tänk om nån skulle se mig och säga det till chefen? :p ha ha! Nej jag får fan bita mig i läppen och le. Jag får vänta att festa till spök-valla, om jag ens är ledig då?

Nåja, jag tänkte ta en runda med fyrhjulingen. Det är så himla kul :D Förresten så har jag tänk att börja med folkrace. Kan man kvadda bilar hur man vill ;) Jag o min svåger ska dela på bil, men först måste jag ha licens .

Kommentarer
Postat av: patruska

ja folkrace e nog din grej, haha

2008-08-16 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0