Jultomten.

Jag vet att det bara är augusti .. Men faktum är att 4månder till december, så det är ju faktiskt inte lång tid..
Men jag tänkte göra en önskelista :) Jag önskar mig inte mycke, men det kanske är dom dyraste grejerna :P

•  Bärbar dator - det skulle verkligen hjälpa mig, jag hatar min klumpdator .
•  
Digitalkamera - I really want ! Så jag kan fota allt :D
• 
Wavemaker - jag lånade syrrans en gång, och jag blev helt enkelt kär.
• 
Volumaster - jag älskar stor hår =)
  En mobil - det kan jag lika bra köpa själv. Det har jag alltid gjort :)

Se där, jag önskar mig inte så mycket. Men jag vet att jag kommer få köpa allt själv :D ha ha!

            
Denna datorn verkar bra :) Hittade den på Elgiganten.se för otroliga 2990kr :D
Kameran hittade jag också där för 1095kr, med minneskort kostar den 1249, så det blir ju troligast den. Så klart att jag ska ha en rosa kamera ;)
Mobil är jag lite kluven på.. Men jag blev så kär i den mobilen förra året. så det får nog bli den iaf :) Men jag måste ha en 3g telefon, för jag har comviq Player :/
Fast jag var inne nu på katshing.se och kollade lite mobilen. Och där hittade jag en. LG KF700. Så himla snygg !

Men däremot kostar den nästan 3tusen kronor. Det har jag lixom inte riktigt råd med.. än. :) Men den var snuskigt snygg, eller vad tycker ni?
Jag skulle kunna lägga ner knappt 2tusen kronor som det ser ut nu, men som det verkligen ser ut nu, så får jag vänta med att köpa mobil över huvudtaget :P he he..


Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

hehe jag orkade inte skriva alla så det var därför jag skrev osv. efter dom få jag orkade skriva haha .. :D

2008-08-13 @ 18:57:36
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0