Kan inte gå lägga mig :P

Seriöst, vad ska jag göra?
Hur ska jag göra det?
Eller ska jag verkligen?




Ska jag köpa den där mobilen?


HAHA! Trodde ni va? ;)
Nej, nu när jag äntligen har tjänat en liten slant så ska jag så klart shoppa lite kläder och smycken, kanske också stövlar till hösten? Men jag ska spara lite till tänkte jag. Nästa månad kanske? Då har jag ju skaffat mig en peng kanske. Jag är helt skuldfri till mina föräldrar nu. Jag var ju mycke back med mina telefonräkningar, men nu är jag fri. Så nu ska jag shoppa för mina pengar :D
Men jag är mycket sugen på en mobil.. Dock kostade den 3tusen.. Så det svider ju lite, men jag tror inte att jag köper den.. Även om jag kan få mobilen på avbetalning. :/ Kläder är viktigare tycker jag ;)

Nu ska jag verkligen gå lägga mig.. Klockan är halv elva :S *iiii*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet du vad jag tycker :D Att vi drar in till Nova Lund i nästa vecka?! Vad sägs om det! :D

2008-08-26 @ 22:32:31
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Du e bara såååå dum i huvudet om du köper något överhuvudtaget på avbetalning när du inte har fast jobb... du har ut ca 2000 kr i månaden o det e faktiskt ingenting.. har du räknat ut vad du hade fått ebtala i ränta o på hur många månader du får avbetalningen? Gör det så ska du se att den mobilen kommer att kosta dig en bit över 3000kr... Bara ett tips..Puss

2008-08-27 @ 14:58:18
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0