Köttbullar.

Jag blev så sugen på köttbullar när jag läste lottas inlägg igår. Så jag var inne i byn och inhandlade :) Det var faktiskt länge sen vi hade köttbullar och makaroner, så det kan vi gottan ha :) Det blir även, brunsås, lingonsylt och inlagda gurkor. Tyvärr blir det inga självgjorda köttbullar, det orkade jag inte idag .

Jag håller på att hitta lite musik som jag ska skaffa mig. Än så länge har jag inte kommit så långt. Ni får gärna komma med tips om ny och bra musik :)

Rihanna - Disturbia
Pachanga - Calienta
Ne-yo - Closer
Enrique Iglesias - Can you hear me
Kate Ryan - Ella elle 'la
Lady Gaga - Just Dance
Crossfire - Lady (hörde den precis på tven)

Jag letar efter en låt också.. Jag vet inte vad den heter. Men den är på ztv reklam, alltså för själva ztv.. Och den har texten typ så här "cuz you are the greatest, yeah yeah" Jag vill så gärna ha den, för den är bra :D

Nu ska jag gå och laga lite mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0