Ledig dag.

Jag har börjat läsa Amir's helläckra blogg (http://amirakrouti.blogg.se/) och där hade han nånting.
Om du vill vinna smink, bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=77709
Vem tackar nä till smink lixom? :)

En dag ledig. kunde varit hos dig nu om jag hade vetat det innan ! Det är så frustrerande när man inte vet när jag ska jobba! Det är fan asjobbigt. Jag får ringa chefen relativt sent på kvällen och fråga om jag ska jobba dagen därpå.

Nåja, jag var jätte sugen på Nova Lund idag. Men Lotta jobbar !  AAAH! I really need new pants ! Men har jag råd med det? Troligtvis inte, men jag kan inte gå med rumpar bar ju :P

Det är sista Öja på lördag, jag är jätte sugen på att dra dit. Men jag vet inte om jag jobbar (frustrerande) Så vi får se. Jag har nog inte lust att jobba bakis :P

Nu ska jag göra nåt vettigt :) Kanske städa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0