Men gud va svårt !

Jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt att bestämma sig en för en mobil. Ska man köpa den snygga mobilen, med 3.2mpix kamera, eller den mindre snygga mobilen med 5mpix kamera? Jag söker ju en mobil med bra kamera.. och det får jag ju med den mindre snygga mobilen.. Men fan.. Vad ska jag göra? Jag tycker egentligen att den är snygg.. Men det är ju jag, jag kan ju inte ha det stilrena.. Det måste hända nånting ju. Saker ska vara roliga att titta på.
Och det värsta är att det är ingen stor priskillnad på dom. Den mer snygga är billigare, dock "sämre" kamera.
Nu ska ju också syrran Lotta köpa mobil, och hon vill ha den stilrena, som jag var inne på först, men det visste inte hon ;) Men jag känner att den är inte Pauline, den är mer Lotta. Så jag tror faktiskt att jag köper den snygga istället. Om jag har lust så kan jag köpa en kamera senare ju :p Om jag inte är nöjd med kameran i mobilen :P

                  
Den snygga, eller den stilrena?

Nej damer och herrar.. Det är dax för sängen. Jag är extremt trött. Har varit seg hela dagen.. Jag gick upp en kvart innan jag skulle gå till tåget imorse. Jag ville lixom inte gå upp, så jag tänkte att jag skulle lägga mig i tid ikväll. För jag var inte människa på jobbet idag. Tur att där inte var så mycke att göra ;) hehe..
Min chef är konstig, eller rättare sagt senil.. Han säger gärna om saker som han har tidigare sagt, som "kan du gå och kasta flaskorna sen?" han sa det minst två gånger idag. Men det är bara att hålla med honom :) Och göra vad han säger.
Just det, sängen kallade ;)
Go natt och Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0