No more.

Sista inlägget för ikväll tänkte jag.. Jag är så himla trött. Jag jobbar varje dag, okej inte 8timmar om dagen. Men man kan säga halvtid. Jag jobbar ungefär 3-4timmar om dagen. På helgerna brukar det bli mer.

Jag har börjat stamma mer tycker jag. Jag orkar inte prata längre, jag sitter hellre tyst. Det är ansträngande, eftersom jag oftas "blockerar" (som det heter när man stannar upp, pausar kan man också säga) så spänner man hela kroppen bara för att få fram ordet.. Och jag har märkt att jag upprepar mig väldigt mycke, men det är bara för att jag ska börja om igen och ta nya tag.
Det är sen jag slutade skolan. Det är nya saker som händer, man kommer ut i "vuxenlivet" lite mer. Det är mycket man ska tänka på helt enkelt, och då kan det bli för mycket för en. Jag märker ju när det börjar bli för mycke för mig, för då börjar jag stamma mer helt enkelt. Jag tror att jag ska ringa min logoped igen, jag blir alltid lugn när jag går till henne. Plus att bussresan dit är ganska avslappnande :) ca 50minuters resa till Lund. Härligt ! Sen kan man ta en vända till Nova Lund när man ändå är i Lund :) ha ha!



På tal om Nova Lund, så ska mina två systrar dit på tisdag. Och antagligen kan jag inte följa med, för att jag ska jobba.. Jävla piss alltså, men jag hade ändå inte shoppat, för jag ska ju spara till mobilen :) Men troligtvis ska dom titta på den mobilen som jag o lotta ska ha. (vi ska ha vars sin färg) Och jag vill ju också det, för jag vill känna och klämma, för att se så den inte är för stor och klumpig :P he he.

Nåja, nu ska jag gå och duscha tänkte jag. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa boken. Jag som var sen läsoholik för ett tag sen. Men sen när jag börja jobba har jag inte orkat :P Men ikväll tänkte jag att jag skulle klara av ett kapitel :)

Go natt och Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: precis, bra sagt!

2008-08-31 @ 22:29:29
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaaa, det är sååå gott ;P thihi!! Va as länge sen jag oxå åt det! Så blev såå sugen! haha! Häng nu med på tisdag! Det tycker jag!

2008-08-31 @ 23:14:24
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Louise

Heej!

Allt bra med dig?



Ha en bra kväll!

2008-08-31 @ 23:17:15
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Usch då gumman du kanske blir sån där sjukpensionär... om du tycker att det är sååå jobbigt att jobba halv tid... Jag tror bara att det är nu i början det tar faktiskt ganska så lång tid att vänja sig... det tog mig nog lite mer än ett år att vänja mig vid att jobba typ.. det är en väääldigt stor omställning o då får det vara det... man får lov att vara trött o man får lov att vara lite osocial så i början av en sån omställning.. det är tillåtet... se bara upp så det inte går överstyr bara... att ringa din logoped är nog en väääldigt bra idé... så kan hon skälla lite på dig för att du inte gör dina övningar... he he he... nej men tänk bara på att du vilar så mycket du bara kan nu så i början för det behöver man..det tar på krafterna att slussas ut i vuxen världen.. o behöva ta mer ansvar för saker o ting... Det fixar sig ska du se... vila o meditera mycket... hi hi hi..Puss

2008-09-01 @ 00:03:18
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0