Övning?

När jag skulle cykla till jobbet idag så ser jag en bit fram att där står skyltar på vägen "Olycka" och så står två poliser och smaskar i sig vars sin macka. Och den ena polisen stoppar mig, och frågar mig vart jag ska. Ja, till jobbet så klart.. Då hade dom brandövning och samhället skulle vara med på det. Hmm, tänkt om jag hade strejkat? :p haha!
Alla fall, inga bilar fick svänga in på den vägen som går till jobbet. Så det var rätt lugnt, för ingen kom och då fanns det inte mycke att göra. Men chefen var irriterad för personalen kunde ju inte komma. Förutom jag :) Men jag är ju ingen servitris. Men men, inga kunder kunde komma heller. Som sagt, det blev en lugn dag på jobbet och jag fick sluta kvart över ett :)
När jag cyklade till stationen skulle det såå klart vara motvind, så jag fick ta i för kung och fosterland, annars hade jag trillat :P ha ha! Väl på stationen träffade jag på min bror och min kusin, så jag hade sällskap med dom hem :)

Alltså nu är det så här, jag har bestämt mig. Det blir en mobil. Jag får vänta med klädshopping till en annan gång. För just nu behöver jag verkligen en ny mobil. Den jag har är så kass ! Jag messade precis Tessan och frågade om hon ville ta en tripp till elgiganten idag och titta på en mobil, men tanten svarar ju inte :P ha ha! Jag ringer henne istället :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du?

2008-08-28 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0