Pizza.

har precis krängt i mig en halv pizza, mums :) Har jobbat kväll idag.. Diskat, diskat och åter diskat.. Det var ett ganska lugnt bröllop. Jag slutade klockan tio, så det blev ganska lagom tid ändå. Men det tråkiga är att Becka och Kim har fest idag, och jag kan inte komma. Det är lite långt att åka till Kristianstad så sent på kvällen, jag hade ju kommit dit lagom till alla hade dekat :P Sen frestade hon med att där va snygga killar ;) ha ha! Hon är för rolig!

Nåja, jag var helt uppe i varv när jag kom hem. Nu börjar tröttheten komma.. Äntligen :)
Så nu ska jag gå och nanna :)
Go natt och Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: time to grow up lixom!

2008-08-24 @ 12:32:06
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0