Se dig söt? :$

Ännu en dag på jobbet.. med Carol :) Mycke trevligt.. Ska jobba med henne på fredag också , får ledigt imorron.
Jag är ganska så trött idag.. Det har varit många nya intryck dessa två dagarna.. Men trevligt har det varit :)
Jag var inne och handlade för en stund sen, Tessan ringde upp mig och då körde jag precis in till Ica. Sen satt jag där och pratade med henne i en timme.. Tiden bara flög iväg :P Jag såg människor som gick in och kom ut, och där satt jag :P ha ha! Roligt att prata med Tessan . När vi inte är envisa :P ha ha.

Nu ska jag göra, absolut ingenting ! Jag har jobbat i två dagar och är redan slut :P ha ha! That's me :D Jag ska nog in till Ystad imorron, köpa nya byxor.. Mina enda hela gick sönder idag!! AAAAH! Så jävla typiskt.. Så jag får väl sy en lapp där och ha dom som jobbebyxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0