This is how a heart breaks.

Jag jobbade bara två timmar idag.. Chefen var på lite dåligt humör idag och jag fick mig väl en fnys då och då. Ajja, det är bara till att hålla mun och inte säga emot :P

Jag fick cyklade till stationen i regn.. Åååh, plus att jag inte hade tillräckligt med kläder på mig, så frös gjorde jag.. Jag fick sitta och vänta på tåget i tre kvart ungefär, för jag slutade tidigare. Jobbigt, jag ville inte stanna kvar på jobbet och vänta heller. Eftersom chefen var på dåligt humör :P

Jag tog mig i kragen igår och köpte ett rabattkort, så jag får 20% av på alla resor. Alltså, det blir billigare att åka tåg nu. Pappa kommenterade att det kostar att köpa bilen, och underhålla den.. Det är inte bara tuta och köra alltså. Det som jag trodde hela tiden ! Nej, skämt och sido. Klart att det kostar en liten extra peng att ha bil, men det är mycke praktiskare tycker jag.. Slipper man ta med cyklen på tåget som bara tar plats och dessutom anpassa sig till tiderna.. Det är ganska jobbigt.. Men men, tills jag har skaffat mig ett rejält jobb så kan jag skaffa mig en bil :)

Usch, jag vet inte om jag orkar.. Gör jag verkligen? Kanske inte just nu, framtiden kommer .


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja hon är gullig hon :D

2008-08-12 @ 23:16:04
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja den är söt :)



godnatt :)

2008-08-13 @ 00:21:16
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: vad kul :D tack så jättemycket.

2008-08-13 @ 13:43:33
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0