uppe med tuppen nästan ;)

Ja, här sitter jag och käkar mackor. Jag har gett vanilla sin medicin, och dom har fått gå ut, och fått mat.. Så nu återstår bara att jag ska bli färdig.. Men det tar inte så lång tid.. Plus att jag kör till jobbet, så man ska inte hinna med nån buss ;) sköönt.
När jag vaknade vid halv sex tiden imorse (inte för att jag skulle gå upp då) Så hör jag nån andas väldigt tungt, och tror att nån man ligger bredvid mig. Men när jag vänder mig, så är där ingen man (Damnet ! ha ha!) Och så tittar jag ner på golvet, ja då är det Vanilla som ligger och sover :P Hon är ju sjuk, och har trånga luftvägar, så hon kan låta som vilken karr som helst :P ha ha!
Nåja, jag får väl gå och fräscha upp mig nu :)
Ciao!


Lilla Vanilla.

Kommentarer
Postat av: NIKKI

naaaw :)

2008-08-26 @ 11:50:34
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Lotta

ASG!! Stackars lilla Vanilla ;) haha!

2008-08-26 @ 12:08:13
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0