Vad vill du mig?

Jag hade världens konstigaste dröm inatt. . Att jag åkte upp till Stockholm hela tiden, för att träffa en viss person, Daniel så klart. Men han ville inte ha med mig att göra nästan. Jobbigt men sant.

Nåja, nu sitter jag här med min morot, ett glas mjölk och väntar på att mina rostade mackor ska bli klara. Det är jobb idag också. Men idag fick jag låna bilen av MIN SNÄLLA MAMMA :) Jag bara längtar tills den dagen jag har egen bil . Åh, vad allt blir lättare att ta sig till platser . Om där är bensin på bilen så klart :)
Nej nu blir det lite bråttom till jobbet .
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ja tänk den dagen då du har ett fast,BRA betalt jobb... då kan du ju verkligen köpa dig en egen bil... fan vad skönt.. men för att hitta ett sådant så måste man ju vara lite mer aktiv i sitt jobb sökande...=)That´s the fucked up truth... när du har det så kan du gå in i vilken affär som helst o köpa vilken mobil du än vill..(nästan)..ti hi.. fan vad gutt!!Pöss

2008-08-29 @ 11:13:03
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0