Baby, when the light goes on


Fy fan va mitt bröd blev gott :D Riktigt saftigt ! Mums.
Så, då är det jobb som väntas idag. Det är ganska skönt att jobba varannan dag faktiskt.. ha ha! Förra veckan blev det tre dagar i rad. Och så hade jag inte jobbat på ett bra tag, så det var lite segt faktiskt. Men nu är det nya krafter :D
Mamma har nog upptäckt att man kan lyssna på låtar på youtube, jävlar var hon spelar. Och högtalarna på hennes bärbara dator är inte dom bästa. Det skär in i öronen :P
Jag ska nog lägga mig i sängen och vila. Jag somnade inte förrän halvtre inatt, fy fan, och så vaknar jag kvart över tio. Jag fattar inte varför jag somnar så sent hela tiden..
Nåja, jag kanske skriver ett inlägg innan jag beger mig till jobb :) Ciao!

Har patruska kollat på leilas jul igår eller? :P

Kommentarer
Postat av: patruska

nej det gjorde jag inte. jag arbetade. om du menade lussedegen med kesella i så har jag alltid det i. hitta ett bra recept en gång i tiden och det är gott så jag kör på det

2008-12-11 @ 14:10:39
Postat av: Sofia K

Oj, och vad fint brödet blev! Ser riktigt gott ut! :)

2008-12-11 @ 19:41:28
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0