Circus igen.

Jag hade den låten på huvet heeela dagen. Britney Spears - Circus. HAHA :D Och så bara refrängen så klart.

Jobbet gick bra idag, jag var helt själv med att lägga upp för julbordet, och det gick som på räls :) Sen halv sex kom kalle och hjälpte till med att bära upp allting, sen tog vi emot gästerna och vi sju slutade jag :) Det känns alltid så dumt att lämna, jag vill ju vara där och hjälpa till :P he he..

Jag kom på att jag har inte varit riiiktigt trött på ett bra tag, ni vet så trött att man somnar efter fem minuter. Jag har legat och vänt på mig i timmar nästan innan jag somnar.. Vilket man inte ska. Så idag ska jag faktiskt lägga mig om en stund.. Och den som ringer inatt och är asfull ska jag strypa :P ha ha!

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll bestämmer jag. Imorron ska jag jobba igen, och börjar klockan elva. Det blir nog inte så många timmar, :)
 

Jag avslutar med Kvällens Låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0