Drop it like it's hot

Hemma igen från jobbet. Allt gick bra :D Men chefen är för snål för att hålla mig kvar några timmar till, så Anna fick ta det sista sällskapet :p ha ha!
Jag ska jobba igen på tisdag, :) Göttet.
Imorron blir det Lund, till logopeden. Kanske svänger in om till Nova när jag ändå är där? :) mohaha! I got to have some things, kanske ett par skor eller två på Skopunkten? :D ha ha! Nä, men lite nödvändiga saker som fondation, mascara och jeans :) Lotta kanske vill följa med förresten?

Nu ska jag fundera på vad jag vill ha till kvällsmat. Inte julmat alla fall :P ha ha!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jo, men visste inte att de gjorde de.

2008-12-14 @ 19:01:15
URL: http://hannaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0