Film.

Fyyyy faaaan vad jag är trött.. Sånt skojar man inte bort.
Jag har gjort kola, den första blev förstörd, det var jag själv som gjorde det.. Jag satte hushållspapper på kolan, självklart skulle skiten fastna så jag fick inte bort det. Men det gjorde egentligen inget, för den blev ändå för tunn..
Nu tänkte jag att jag skulle sätta igång en film och lägga mig i sängen.. Får se om jag somnar mitt i eller inte :)
Imorron blir det kanske Ystad, måste fan ha lösögonfransar.. Och se fall jag hittar en nyårsklänning!!
Go natt, vi hörs imorron :D


Mamma och Lotta klaga på att jag hade för lite bilder på mig själv.
Men det är för att jag inte har en kamera.. Annars hade jag väl haft så många bilder så att ni hade tagit ihjäl er :P ha ha!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Kommer en riktigt söt bild till ett inlägg som snart är publicerat som du får kommentera :) hi...

2008-12-21 @ 22:30:18
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Linda

S: Hahahahahaha, men Ikea är nice ändå ju :D Det är kul att montera. Dvs när det funkar braaa :)



Jisses alltså. Vi är fattiga vi Gärarpsbor. Fyfan alltså ;)



HAHAHA, detdära var det crying out looud att få en kamera i julklapp. ERKÄNN!

2008-12-22 @ 10:44:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0