Datorfri helt enkelt.



Jag bestämde mig för att ta en bloggfri söndags dag, men det blev hela dagen istället. Vilket var jätte skönt :) Jag har inte ens varit vid datorn. Jag har varit inloggad på msn, men har inte suttit vid det en lång stund.
Jag har ju däremot legat i sängen till klockan två typ, men jag mådde inte alls bra. Mensvärk bland annat. Sen körde jag och hämtade Pontus, la mig i sängen igen, körde in till Tomelilla och köpte dricka. Duschade, sen kom familjen hem och vi åt en jätte god söndagsmiddag :D hi hi. Och jag gjorde paj till efterrätt :D

Jag märkte nu ikväll hur tyst jag var. Jag pratade inte om jag absolut var tvungen, det skrämde mig faktiskt lite.
Min bästa kompis Carol påpekade också härom dagen att jag pratar inte lika mycket längre. Det är min stamning som hindrar mig. Jag vet inte varför jag gör så egentligen, jag har alltid pratat med mina nära och kära. Jag känner ju mig trygg med dom.

Nu ska jag nanna, ska till Ystad imorron med Lotta :) Det blev inget Malmö för mig idag, eftersom jag inte mådde bra .
Vi hörs imorron gullungar ! Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0