Go natt

Sista inlägget för ikväll.
För min del blev det chips och dippa till Gordon Ramseys F word :) Tydligen så var det inte Bones idag, det var Svenska Hjältar, jävla piss.. Men men :)

Som sagt, imorron svänger jag in till Nova Lund. Jag hittade en "klänning" på Gina som jag tänkte kanske köpa.
Tänkte att jag kanske hade kunnat ha den på juldagen med mina snygga ankelboots? Men så klart måste jag klacka om dom, och det är kanske inte säkert att dom bli klara innan jul. Nåja, vi får se :) Jag får köra in där imorron innan jag beger mig till Lund.


Nu ska jag nanna.. Förresten LOTTA! Låtsas inte att du är osynlig :P Om du vill med till lund imorron så kör jag tolv. Men du får tyvärr vänta medans jag är inne hos logopeden.. Nåja, du bestämmer :)
Go natt ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

haha ;D

Allt bra?? :D

2008-12-15 @ 01:16:44
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

den klänningen hade jag oxå velat ha ju :D :D Skit snygg!!

2008-12-15 @ 10:11:25
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0