God jul

Jag vill först önska er alla en riktigt God Jul :D

Doppardagen!
Nu ska skinkan doppas, eller vad man nu gör. Jag vet egentligen inte varför det kallas för doppardagen. Någon som vet?

Jag är uppe i tid också :) Jag var nästan beredd på att jag skulle sova till tolv eller nåt . Känns som att pappa hade gått in med en kastrull o slev, och hade försökt väcka mig :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu egentligen.. hmm, jo jag kan försätta med att knyta dom små banden på chokladen som jag ska hänga i granen :D hi hi, men jag måste nog först äta lite frukost :)


Jag förra julen, gjorde köttbullar då också :) Det är kind of my uppgift now :D


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Det har varit mycket men nu blir det nog lugnt ett tag :)



God Jul på dig!

Ha en riktigt mysig julhelg!

2008-12-24 @ 12:19:49
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: patruska

det har nog med dethärde dopp i grytan att göra, skulle jag tro

2008-12-24 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0