Håll hastigheten!!



Dagens i-land-problem
är folk som inte håller hastigheterna! Och nu menar jag inte dom som kör för fort, jag menar dom som kör för sakta!
När jag körde hem från jobbet var det en sån jävla kö! Bilen längst fram körde i 60-70. PÅ EN 90VÄG! Jag blir så galen! Är det så konstigt att folk kör om då och kanske krockar?! NÄ! Hela jävla vägen från Ystad till Benestad körde vi så sakta. Sen i benestad är det 70, så då kunde jag inte klaga :P
Det är fan sjukt. Trodde aldrig att jag skulle komma hem!
Så alla där ute som kör som en jävla kärring; Tänk inte bara på dig själv, tänk på andra också!

Jobbet gick jätte bra idag, det blev så snyggt så jag började nästan gråta ! :D ha ha! Jag skrev till Anna; "It's so beautiful, I'll almost cry" HAHAHA! Jag jobbade själv idag, kunde ni nog lista ut :) ha ha! Plus att jag gjorde allt på 2timmar, rekord ! :D he he..
Det blir jobb imorron också, ska nog sätta ett nytt rekord då ;) mohaha!

Nu ska jag göra mig iordning, sen ska jag köra till min dejt. ha ha! Nej, så gammalmodig är jag inte så att han får hämta upp mig. Det är ju faktiskt 2000talet nu ;) Plus att jag tror inte att han har körkort? hmm..
Jag kanske skriver ett inlägg innan jag kör, eller nåt. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Själv brukar vi ligga i 180+ in till ystad :P Kalles bil.

2008-12-20 @ 21:57:56
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Pauline

HAHA! Det var inte jag som skrev det ! :P

2008-12-20 @ 22:12:01
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0