Hejsan!

Åååh, jag har jobbat i nio timmar. Fy fan :P ha ha! Men det gick bra alla fall :D Jag och Anna fixade tallrikarna hela dagen, sen kom Carol vid fem tiden och serverade med oss.
Jag har två tider till än så länge också. På lördag ska jag jobba själv, ja alltså bara fixa med maten till julbordet. Det ska nog gå bra :) Och på torsdag ska jag jobba med Anna.

Sitter och snackar med min barndomskompis-bästis Becka på msn. Hon har flyttat till Kristianstad med din pojkvän (en timmes färd dit) Så vi träffas inte så ofta längre, vilken är sorgligt :( Saknar dig ju gumman.

Jag är ganska trött så jag ska lägga mig i sängen och titta på tv, sen blir det nanna :D


Denna kroppen vill jag ha tillbaka :D ha ha! Jag får fan gå med i ett gym snart.

Kommentarer
Postat av: Linda

AJ AJ AJ, pudding. Ska vi börja gymma? ;P HAHA. Jag ska bara banta ner mig först så kan vi börja sen ;)

2008-12-10 @ 10:26:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: veronica

va kul att du fått ett jobb.. trivs du? puss<3

Postat av: Evelina

Fin blogg!



Haha, vart jobbar du? Nio tim jobbar jag var dag ;P!

2008-12-10 @ 17:24:57
URL: http://www.oktoberflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0