Hemma.

Äntligen hemma. Det var såå himla skönt att jobba idag :D Äntligen göra nåt lixom. Och så ska jag jobba imorron och nästa tisdag. Helt underbart :D

Nu tänkte jag varva ner lite, sen ska jag börja på maten. Tänkte göra korvstroganoff för en gång skull :D ha ha!

Det är härligt att säga till folk, "jag ska jobba" Så att dom inte tror att jag bara går hemma och lever på mamma och pappa :P he he. Vilket jag inte gör ändå. Det lilla jag har jobbat nu närmare vintern har jag faktiskt klarat mig på. Lite pengar jag har ju lånat, men det får dom ju självklart tillbaka när jag får lön :) Och jag lånar ju inte jätte stora summor.

Jag tänkte ju faktiskt att jag skulle klä granen idag. Men vi har så dåligt med glitter, så jag måste nästan till Bo Ohlsson. Mamma vill ändå ha hårfärg, vilket också jag behöver. :) Ja, jag gör maten nu så kör jag in en snabbis sen.

Jag kom också på nu att jag har inte skrivit en önskelista. Men den blir inte så lång iår, önskar mig bara SpeechEasy! :D ha ha!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Nääe, jag blev hemma. Men jag önskar jag fick åka :D



Hrm.. Nääe. Jag ska ha en negerunge :D Dom är sötast. Så jag ska gifta mig med en afrikan :D



Hrm.. Okej, då tänker jag inte säga ;)



SÅ DU MENAR ATT JAG LEVER PÅ MIN FAMILJ? :O Fy satan! Haha

2008-12-04 @ 19:00:22
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaa det var vad jag reagerade ¨på också, kunde inte köket o toan bytt plats? :P fast det är iofs fint med fönster i köket :)

2008-12-04 @ 19:02:12
URL: http://lisawahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0