Hur vuxen är du?

Jag vet att jag uppdatera precis, men jag hittade detta på Blondinbellas blogg och jag blev lite rädd.

Här är mina svar;
[  ] man har börjat använda  plastskyddet i mikron - vi har inte en sån :P
[ x ] man diskuterar att priset på maten i butik har gått upp - jag diskuterar med mig själv.
[ x ] man har förstått värdet i att diska efter varje gång
[ x ] man har plötsligt börjat älska kakor och annat gott  till kaffet
[ x ] man har börjat titta på dukar och ljus när man shoppar
[ x ] man uppskattar lugnet på julafton - inte presenterna..
[ x ] man undrar vad pooke:a på facebook egentlligen är
[ x ] man har börjat tycka att string är obekvämt -
string är inte bra för underlivet faktiskt, det är en anledning för att jag inte använder string så mycket.
[ x ] och vart man hittar strumpbyxor som håller in..
[ x ]  man börjar klaga på att folk ringer sent..

Alla utom en! SHIT! jag är gammal :P

Kommentarer
Postat av: veronica

aw gumms då.. då e ja osså gammal:D asg!

ja jag har med glömt d =/ har vatt helt borta ida kan ja lova..har haft "värkar" hela dagen idag.. så min sessa tittar nog ut i dagarna =) får se.. vi får ta vår efterlängtade fika en annan dag.. får skriva upp d på minnes lappar:D hehe.. miss u.. puss<3


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0