Izzi är en fis.

Nä, men hon rapade precis :p lilla gisen !
Jag fick riktigt tvinga mig upp ur sängen idag faktiskt.  Jag var riktigt trött. Men klockan nio steg jag upp, jag börjar ju klockan elva.
Vad händer annars idag? Jag ska julbaka tänkte jag :) Men när jag kommer hem ska jag nog sova en timme, jag kommer fan somna bland sillen idag känns det som :P ha ha! Jag ska baka ett specifiskt julgodis till oma faktiskt, för att hon är så snäll som ger mig/oss dom goda småkakorna :D Mina favoriter ju. hi hi!
Nu ska jag käka frukost, sen får jag väl köra till jobbet... ääääääh.
Ciao!


Mina favorit kakor :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej Pauline. Vad är det för kakor hon bakar då? Vet inte om jag provat dem :P Ser goda ut :) kramas God Jul på er alla :D

2008-12-21 @ 12:06:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0