Jag ska aldrig mer dricka.

ha ha ! Bara skoja :) Men idag känns det nästan så. Har princip bara legat i sängen hela dagen, jag gick upp vid två tiden och åt frukost. Sen la jag mig i sängen igen.. fyy fan...

Kvällen började hos TH, där blev det mycket dricka, snack, cigaretter och skratt. Roligt hade vi :)
Vid tolv tiden åkte vi till tingvalla, där vi träffade på alla möjliga, till o med vår kusin Micke. :P ha ha! Det var faktiskt en lyckad kväll trots allt :) Det blev bara två tequila rose för mig och lotta, så börsen blev inte lidande :D Och jag träffade på Anna också, :D Så vi gick tillsammans sista halvtimmen typ. Skit roligt :D ha ha!
Jag och lotta lyckades trilla två gånger också! Eller jag trilla och tog lotta med mig :P ha ha! Först inne på dansgolvet i Grottan, sen när vi skulle gå upp för trappan i grottan :P Mina skor är inte bra. he he..
Ja, detta var bara en kortfattas version av kvällen.
Bilder på våra outfits kommer ikväll eller imorron.

Snart blir det snart pappas hemmalagade pytt i panna av all julmat, det är så gott ! :D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hade du kul, igår? ;)

2008-12-27 @ 12:55:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0