Jag trodde..

... att det var min sista dag på jobbet idag. Men jag ska jobba ett par timmar imorron också. Är det lönt egentligen? Jag ska göra julbord för fem pers, det tar säkert en timme.. Suck, ajja, det är pengar.. Men dom pengarna går till bensin :S HAHA!

Nu tänkte jag att jag skulle köra in till Ica och köpa lite ingredienser till mitt julbak. Så mysigt det är! När jag julbakar lyssnar jag alltid på min julskiva som jag har gjort själv. Med bland annat Bing Crosby - White Christmas, George Micheal - Last christmas och Verner och Verner - julskinkan har rymt  :P ha ha!



Jag uppdaterar mer senare . Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0