Jobb.

Jag tänkte att jag skulle uppdatera snabbt innan jag gör mig iordning sen kör till jobbet. Jag la mig och vila innan och jag måste säga att det var jätte skönt, känner mig faktiskt lite piggare nu :) Jag somnade faktiskt till, men bara en kvart . he he.

Jag såg detta i dassaboken
"Säg till en man att det finns 300miljarder stjärnor i universum, han tror dig.
Säg att bänken är målad och han måste känna"
Så jävla rätt ! :D Jag älskar dassboken!

Nu måste jag göra mig klar :) Ses kväll! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha klockrent med dassaboken :P

2008-12-11 @ 20:10:34
URL: http://www.oktoberflicka.blogspot.com
Postat av: Linda

S: HAHAHA. Jag kan ju inte vara fet när jag börjar träna heller ;)



Jag äter inte smörgåsar.



JAG HAR OCKSÅ JOBBAT IDAG! :D

2008-12-11 @ 20:12:29
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0