Julen är över

Det är så roligt med julen, nu är det över helt plötsligt. Man har slitet i några veckor och sen är det över. Men det har varit värt det :D Man har lärt sig nya saker, till exempel; uppskatta sin familj, köpa julklappar innan alla andra gör det, göra jansson (som alla tyckte om, tack ), att inte göra kola på vit sirap(!), det var nog allt :)

Jag tänkte att jag skulle sova länge idag. Halv nio började hundarna skälla för dom vill ut, sen var det lite svårt att somna om. Men jag lyckades :) Sen skulle tvunget Lotta ringa mig vid halv tolv eller när det nu va.

Nåja, dagens händelser är att äta julmat med familjen, sen ska jag o lotta göra oss klara, åka in till TH för att förfesta, sen blir det tingvalla :D

Bilder från gårdagen ska komma in under dagen. Vi hörs senare! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0